czwartek, 5 lutego 2015

Bohaterowie :)

[T.i] jest 19-latką , która dopiero co miała urodziny . 
Pochodzi z Krakowa . Ma jednego młodszego- rocznego brata . 
Kocha One Direction , a jej ulubionym chłopcem z zespołu jest Harry.
Tydzień po urodzinach rodzice postanowili zrobić jej niespodziankę ..
Ty: Masz 19 lat, pochodzisz z Krakowa , kochasz Harry'ego , chcesz pojechać na koncert One Direction . 

Chciałabyś zostać modelką i zamieszkać w Londynie . Jesteś wysoką , szczupłą -blondynką , bardzo ładną o niebieskich oczach i świetnym guście. Stylowym i nie tylko.
Dominika: Jest to przyjaciółka [T.i].Ma 21 lat. Chciałaby zostać projektantką. Świetna tancerka. Również kocha One Direction. Jej ulubionym chłopakiem z zespoły jest Louis. Uwielbia kolorowe tatuaże. 
Harry Styles: Wysoki brunet z kręconymi włosami. Członek zespołu One Direction. Ma 21 lat. 
Louis Tomlinson: Brunet , z prostymi włosami. Członek zespołu One Direction. Ma 23 lata.


Niall Horan: Farbowany blondyn, z grzywką do góry. Członek zespołu One Direction. Ma 22 lata.

Liam Payne: Ciemny blondyn z grzywką do góry. Członek zespołu One Direction. Ma 22 lata.

 Zayn Malik: Szatyn. Członek zespołu One Direction. 22 lata.


Hej :)
W tym poście sami bohaterowie :) Przepraszam ,że dodaję ich tak późno, ale niestety leżałam tydzień w szpitalu i nie miałam możliwości. Wszystkie stylizacje będą brane z tej stronki, tego konta: http://thornofrose.polyvore.com/ 
Jeszcze jedno. Miałam kiedyś bloga i ten mój obecny będzie prowadzony w podobnym stylu :)
Mam nadzieję ,że będziecie go czytać. Obserwować, komentować i polecać, bo to mnie komentuje nawet te negatywne komentarze :) Jeśli chcecie być powiadamiane o następnych rozdziałach napiszcie w komentarzy i podajcie swojego maila bądź inną nazwę do konta np. gg :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz